BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 11, 2010

SudeYY 3TaUn berLaLu

sedar xsdr dah 3 thun aku blaja kt ukm ni. pg td last kuliah aku as student ukm di fep

walaupn kelas agak bosan td ngeee tp setiap kuliah mmg bosan pn ngeh3x
byk kisah aku kt ukm ni suka duka kiciwa frust smua adey...
kawan....
pling best dapt knal kawan2 ukm yg bermcm ragam, ade yg encem ade yg kuat bergosip like malikis, ade bg tensen, ade yg byk mulut ade yg xreti duk diam.. bak kte astro macm2 ada gagaag ( asemen ttru lak trademark my scandal). aku akan rindu pada kamu smua hope kawan 4ever yaaa tawen jgn lupa jemput lakkk...
percintaan
gagaga mase blaja ni mmg aku jumpa mcm2 org la. tgh blaja tersangkut lak ngn sorg mamat parang tumpui ni tp apa kn ade xda jodoh putus di tgh highway daaa... walaupn sakit terima kenyataan slama ni berlaku penipuan but now im thinking positive smua ketentuan ilahi perhubungan yg xjujur xbawak kemana pn ngeh3x tp cam bodoh jerkk men kutuk2 mgutuk kt fb walaupn sakit kne hentam secara direct kt fb tp biarkn jela... doakn die bahagia bersama si dia
n now aku pn hepi bersama mr.gagaga ku aka abg janggut kesygan hamba really hepi wit him thanks a lot coz syg to me hihih gedixx lak kn... tp thanks a lot pada mr.azim bg begitu byk erti cinta kecewa sakit ati n ape 2 sebuah perhubungan yg sbnr... klu x sbb die mesti still dalam dilema hahaha now im happy wit mr.adeff hope berkekalan n my family give permission ngeh3x
exam
skrg tgu masa nk jawap exam je la.. kuliah dah tamat pg td so now detik 21jun n 25jun pelengkapan my degree

miss all my frenn
muah3x




0 comments: